Влада проводить політику на знищення робочих місць – Гриценко

Вид материалаДокументы
Тиску з боку РФ Україна має протиставити консолідовану позицію – Гриценко
Гриценко: На прикладі Луценка намагаються закрити рота іншим
Янукович у принципі не бачить опозиції – Гриценко
Відеозапис програми дивіться
Гриценко про пенсійну реформу: мого голосу там не було і не буде
Відеозапис програми дивіться
Гриценко: Розроб­ників законопроекту №8462 цікавить лише майно оборонних підприємств
Гриценко: Земельна реформа влади буде гірша за приватизацію
Відеозапис програми дивіться
Максимальна пенсія не може перевищувати мінімальну більше, ніж у 10 разів - Гриценко
Відеозапис програми дивіться
Гриценко: Пенсійна реформа вдарить і по силовикам
Відеозапис програми дивіться
Наступним президентом Росії стане Путін, і він швидко консолідує Україну – Гриценко
Подобный материал:
1   2   3   4   5
Гриценко: Якщо Янукович й далі відпочиватиме у теплій ванні, його рейтинг падатиме в кілька разів швидше



Команда влади вже не здатна на реформи. В цьому переконаний голова партії «Громадянська позиція» Анатолій Гриценко. На його думку, причин тому декілька.

«По-перше, не може бути в країні двох команд, коли хтось один розробляє плани реформ, другий про них не знає і замість того, щоб їх впроваджувати – саботує. По-друге, ця команда не продемонструвала своїх менеджерських, адміністративних здібностей навіть в елементарних речах. Про що йдеться? Янукович видає укази, в яких ставляться завдання, вказуються відповідальні особи і терміни виконання. За нормальною логікою, має діяти механізм контролю. Якщо не справилися – міняти цих людей на інших. Я можу навести багато прикладів, коли укази Януковича ніхто не збирається виконувати і за те ніхто не відповідає», - зазначив Гриценко в інтерв’ю сайту ссылка скрыта.

На його переконання, така поведінка підлеглих пов’язана зі стилем роботи самого Януковича. «Якщо він обрав собі стиль бути в теплій ванні, делегувати свої повноваження комусь на Банковій, тоді в країні президента нема. Якщо й далі він відпочиватиме у теплій ванні, то пройде траєкторію падіння рейтингів Кучми і Ющенка в кілька разів швидше», - відзначив голова «Громадянської позиції».

За словами Гриценка, те, що рішення, які приймає Янукович, не виконуються навіть попри високу підтримку на виборах й величезні повноваження, свідчить про хаос і слабкість державної машини.

«Чи може Янукович це змінити? Теоретично так, а практично – не впевнений. Неспроможність відсотків сімдесяти нинішніх урядовців генерувати або реалізовувати кимось придумані реформи була зрозуміла ще з моменту їх призначення. Однак минуло більше року, а Янукович так і не захотів, чи побоявся міняти свою команду», - розповів народний депутат.

Водночас голова «Громадянської позиції» впевнений, кадрові зміни нічого не дадуть.

«За теперішніми кадровими рішеннями, які приймаються і будуть прийматися, я бачу не змістовне навантаження, а політтехнологічне. Щоб час від часу випускати пару, показувати, що в країні є цар, який звільняє того, хто не впорався на певному напрямі, але від того краще не стає», - наголосив народний депутат.

Він підкреслив, найбільш сприятливий час для реформ Янукович уже втратив.

«Це той час, коли одні його поважали, а інші боялися. Коли ж рейтинг падає вдвічі, Янукович уже сам себе боїться. Йому страшно розпочинати серйозні зрушення», - заявив Гриценко.

ссылка скрыта

17 червня 2011 о 14:16

Тиску з боку РФ Україна має протиставити консолідовану позицію – Гриценко



«Протягом наступного року-півтора з боку Російської Федерації на Україну здійснюватиметься страшенний тиск. Не тільки у сфері енергетики, а на всіх напрямах», - переконаний голова Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони Анатолій Гриценко.

В інтерв’ю сайту ссылка скрыта народний депутат пояснив причини такого тиску. Однією з них, на його думку, є те, що Росія відчула небезпеку в можливості України успішно завершити переговори з Євросоюзом, приєднатися до Зони вільної торгівлі.

«Це ставить хрест на Митному союзі, на Єдиному економічному просторі і на Євразійському економічному співтоваристві, як інструментах відновлення Росії у статусі супердержави. Це стратегічна ціль РФ», - заявив Гриценко.

Іншою тактичною причиною тиску на Україну, за його словами, є виборчі кампанії у Росії в 2011-2012 роках.

«Абсолютно зрозуміло, що не вирішивши багато соціальних проблем для російського виборця, дуже спокусливо переключити увагу росіян на зовнішній фактор і показати свої м’язи, силу своєї влади саме через призму україно-російських відносин. Для тих, хто ще мав якісь ілюзії чи ностальгію за Радянським Союзом, тепер стає очевидним, що братських відносин з Росією у нас немає», - наголосив народний депутат.

Водночас голова Комітету ВР з питань нацбезпеки і оборони впевнений, Україна зможе протистояти цьому тискові.

«Це та ситуація, де з різних причин співпадають стратегічні інтереси всього українського суспільства, влади і опозиції. Хіба що за виключенням комуністів. А тому тиску з боку Росії Україна має протиставити консолідовану позицію, - підкреслив Гриценко. – Янукович не хоче у Митний союз, олігархи, які оточують його, також не хочуть. Уряд у своїй більшості, за виключенням окремих проросійських міністрів, теж не хоче. Ну, подивіться, наші мільярдери, такі як Клюєв, Тігіпко, Колєсніков, ким вони будуть у рамках Митного союзу? Та там людей з такими статками десятки в кожній області! Вони там ні на що не впливатимуть! Україна як держава в рамках Митного союзу також не впливатиме ні на що – Росія ж матиме домінуючий голос», - додав він.

Разом з тим, народний депутат вкотре відзначив, що дешевого газу, який обіцяє РФ за вступ України до Митного союзу, не буде.

«Навіть якщо його ціну формально зменшать, як це було після підписання «харківських угод», то Росія добере в 3-5 разів більше на інших напрямах», - вважає Гриценко.

Саме тому голова Комітету ВР з питань нацбезпеки і оборони пропонує змінити підходи до формування засад енергетичної політики, щоб мати змогу проводити самостійну внутрішню і зовнішню політику.

«Я готовий довести: три, максимум – п’ять років ефективної і цілеспрямованої роботи, і російський газ Україні не потрібен буде взагалі! Але проблема в тому, що в Україні за довгі роки сформувалося надпотужне газове лобі, яке тисне на уряд і президента», - заявив він.

ссылка скрыта

17 червня 2011 о 14:08

Гриценко: На прикладі Луценка намагаються закрити рота іншим



«Скільки б не було заклинань з боку чинної влади про те, що у нас розгорнута широка боротьба з корупцією, вони нікого не зможуть переконати в тому, чого насправді немає», - заявив в інтерв’ю сайту ссылка скрыта голова партії «Громадянська позиція» Анатолій Гриценко.

Народний депутат вважає абсолютно адекватною сьогоднішній ситуації в Україні резолюцію Європарламенту, в якій нашу владу звинувачують у вибірковому судочинстві та переслідуванні опозиції.

«Дійсно, у нас здійснюється вибіркове застосування закону, зокрема, щодо високих посадових осіб із попередньої владної команди. При тому, що члени нинішньої команди не несуть жодної відповідальності за зловживання у набагато більших обсягах», - розповів Гриценко.

Він нагадав, вже понад півроку тримають за ґратами Луценка, 9 місяців – Іващенка і багатьох інших. Водночас, Гриценко впевнений, що є багато підстав для того, щоб у сусідніх камерах, причому разів у 5-10 довше, сиділи члени нинішнього уряду Януковича.

«Той же Бойко, Єжель, я вже не кажу про Черновецького і Стельмаха, яких не притягують до відповідальності. На такі речі президент зобов’язаний реагувати, як би це йому не було неприємно», - наголосив голова «Громадянської позиції».

Що стосується Юрія Луценка, за словами народного депутата, для нього давно варто було б змінити запобіжний захід з утримання під вартою на підписку про невиїзд.

«Луценко не є суспільно небезпечною людиною. Розслідування завершено, він ознайомився зі справою, жодним чином не може впливати на хід слідства, про що говорили раніше, - відзначив Гриценко. – В небажанні змінювати запобіжний захід я вбачаю лише речі, пов’язані з помстою, намагання на прикладі Луценка залякати, закрити рота іншим», - пояснив він.

Голова «Громадянської позиції» запевнив, якби на допомогу Луценку збирали гроші, він без вагань віддав би, скільки мав.

«Втім, у мене немає жодного сумніву, що Янукович на це не зреагував би позитивно. Навіть якби зібрали сто мільйонів, навряд чи Луценка випустять. Мені відомо, що вже і спікер Литвин ставив це питання особисто перед Януковичем – ну не можна ж так знущатися над Луценком! Той, як бачите, не послухав», - підкреслив Гриценко.

ссылка скрыта

18 червня 2011 об 11:10

Янукович у принципі не бачить опозиції – Гриценко



При Кучмі за опозицією закріплювали ключові комітети, комісії, а зараз у підписаному Януковичем Регламенті ВР навіть слова «опозиція» немає, заявив лідер «Громадянської позиції» Анатолій Гриценко.

В ефірі телеканалу «Рада» він зазначив, що Янукович не бачить опозиції у принципі.

«Будь-які ідеї від опозиції їх не цікавлять», - констатує Гриценко.

«Чечетов піднімає руку по команді з Банкової лише тоді, коли голосують законопроект, що вносить президент. А якщо такий самий вносить Гриценко чи хтось інший – його не приймають».

Гриценко пояснив на власному досвіді: його законопроекти про скасування техогляду, ліквідацію податкової міліції були провалені коаліцією, але зараз вносяться від президента.

«Вони хочуть отримати всі лаври. Мені ці лаври абсолютно не потрібні. Врешті-решт, хто б не вніс законопроект, його підписує президент. Нехай виходить на всі телеканали й розказує, який він класний, аби вирішувались питання».

Відеозапис програми дивіться ссылка скрыта

ссылка скрыта


18 червня 2011 о 10:05

Гриценко про пенсійну реформу: мого голосу там не було і не буде



Пенсійна реформа розпочата не для того, щоб людям стало краще жити, а щоб менше грошей витрачати на пенсіонерів, вважає Анатолій Гриценко. Про це лідер «Громадянської позиції» заявив в ефірі телеканалу «Рада».

Він наголосив, що його голосу не було і не буде за такі зміни. Більш того, Гриценко взагалі не вважає це реформою.

«Це – реакція на вимогу МВФ, причому реакція примітивна, в режимі одноклітинного організму».

Гриценко погоджується з тим, що зрівняння кількості пенсіонерів і працюючих створює проблеми для держави, але вважає неприйнятним підняття пенсійного віку в країні, де нема робочих місць.

«Якби зараз повернулися всі заробітчани і кількість працюючих збільшилася, я не знаю, що робив би Тігіпко, Азаров і Янукович», - сказав Гриценко.

Він пропонує владі не тиснути на пенсіонерів, а створювати робочі місця, а також – припинити жалітися на брак коштів.

«Вони говорять, що пенсійна реформа зекономить 2,5 млрд. на рік. Але при тому списують 24 млрд. боргів олігархам, віддають 30 млрд. Фітрашу. Не можна правою рукою реформувати, а лівою красти – не складається, люди не вірять!»

Крім того, Гриценко додав, що ні Тігіпко, ні Янукович у своїх передвиборчих програмах такої «реформи» не обіцяли.

«Це просто обман і знущання, які створять ще більшу напругу і недовіру до влади», - переконаний лідер «Громадянської позиції».

Відеозапис програми дивіться ссылка скрыта

ссылка скрыта


18 червня 2011 о 09:00

Гриценко: Розроб­ників законопроекту №8462 цікавить лише майно оборонних підприємств



«Не здивуюся, якщо невдовзі верстати поріжуть на металобрухт, а на місці оборонних заводів почнуть рости офісні центри та готелі». Таку оцінку блискавичному прийняттю законопроекту ссылка скрыта «Про особливості управління об’єктами державної власності в оборонно-промисловому комплексі» дав у коментарі ссылка скрыта голова Ко­мі­тету Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони Анатолій Гри­ценко.

Народний депутат переконаний, даний законопроект позбавляє Кабмін важелів контролю за оборонно-промисловим комплексом.

«Це не­припустимо, адже йдеться про національну безпеку країни, ні більше, ні менше, - заявив Гриценко. – Як міг прем’єр Азаров підписати такий законопроект, і хто його змусив це зробити?», - запитує він.

Голова Комітету ВР з питань нацбезпеки і оборони зазначив, даний закон грубо порушує Консти­туцію України, наділяючи президента повноваженнями з формування наглядової ради «Укр­оборон­прому».

«Як міг юрист ви­щої кваліфікації, міністр юстиції Олександр Лавринович поставити під ним свій погоджувальний підпис? Він вже точно знає, що Консти­туція не дає такого права Януко­вичу! Безвідповідальність у розрахунку на безкарність?», - наголосив Гриценко.

Ще більше запитання у народного депутата викликає те, як можна і хто надав право покладати на підприємст­во, яке має головною метою заробляти гроші, функції централь­ного органу виконавчої влади, по суті, визначати військово-техніч­ну політику, до того ж безконт­рольно розпоряджатися мільярд­ним майном.

«Судячи з того, як, порушуючи Консти­туцію та закони України, буквально проломили цей закон через Раду (без заслуховування думки Комітету, не давши нікому можливості виступити ні «за», ні «проти»), на­прошується висновок: розроб­ників з «Укроборонпрому» та їхніх покровителів цікавить саме майно оборонних підприємств, - відзначив Гриценко. – А це тисячі гектарів дорогої землі в столиці та обласних центрах, тисячі будівель і споруд з інфраструктурою, в тому числі авіаційною та морською», - додав він.

Голова Комітету ВР з питань нацбезпеки і оборони впевнений, прези­дент має можливість не допустити цього, наклавши вето на антиконституційний закон.

«Тож скоро ми побачимо, на чиєму боці Янукович, використає він право вето чи закриє очі на безвідповідальну аферу», - підкреслив Гриценко.

ссылка скрыта


19 червня 2011 об 11:16

Гриценко: Земельна реформа влади буде гірша за приватизацію



«Те, що пропонує зараз Янукович, починаючи з перших проектів, які були розміщені на сайті Держкомзему, це ніякий не ринок землі. Навіть не базар. Це – бажання кільком сім’ям забрати собі всю землю, понад 40 млн. гектарів».

Про це в ефірі телеканалу «Рада» заявив лідер «Громадянської позиції» Анатолій Гриценко.

Він переконаний, що впровадити таку масштабну реформу можна тільки за умов, коли владі довіряють, ця влада не краде, люди розуміють і підтримують зміст реформи. Зараз нічого з цього немає.

«Це буде чергова махінація, дуже схожа за своїми наслідками на 92 рік, коли за одну ніч забрали всі заощадження. На наступні роки, коли протягом кількох років забрали все, що було державним і стало приватизованим», - попереджає Гриценко.

Він не має сумніву, що землю скуплять кілька ділків.

«І не для того, щоб піти у село і там працювати, а для того, щоб почекати і перепродати рази в три дорожче. Через цей шлях Польща вже пройшла. Я не хочу цих махінацій у ситуації, коли і так між владою і народом прірва. Збільшувати цю прірву – це приректи країну на безвихідь».

Відеозапис програми дивіться ссылка скрыта

ссылка скрыта


19 червня 2011 о 10:13

Максимальна пенсія не може перевищувати мінімальну більше, ніж у 10 разів - Гриценко



«Вважаю абсолютно справедливим, щоб майбутні пенсіонери, я в тому числі, й попередні отримували однаковий рівень пенсій», - заявив лідер «Громадянської позиції» Анатолій Гриценко.

В ефірі телеканалу «Рада» він зазначив, що зменшення максимальних пенсій – єдиний позитивний пункт у прийнятому ВР пенсійному законопроекті. Втім, Гриценко погоджується, що зменшення завеликих пенсій для тих, хто вже їх отримує, суперечить 22 статті Конституції. Але вважає несправедливим, коли одні пенсіонери отримують десятки тисяч гривень, а інші – 800 гривень.

«Максимальна пенсія не повинна перевищувати мінімальну більше, ніж у 10 разів. Так, це буде неприємно для кількох тисяч дуже високих чиновників, але вони мене тут менше турбують, бо вони люди не бідні. Як ми бачимо, більшість з них живе на державних дачах дотепер, навіть втративши пости. Давайте подбаємо про 46 млн. людей».

Гриценко звернув увагу на суперечливу позицію влади з цього питання:

«Спочатку задекларували, що всіх старих міністрів, депутатів і чиновників також обмежимо. Потім почали розказувати казки, що максимальні пенсії обмежувати не будуть, але обкладуть податками так, що вони стануть маленькими – про це заявляв Єфремов. Потім Тігіпко наступного дня каже, що цього не буде. То ви, хлопці, розберіться і скажіть людям!»

Лідер «Громадянської позиції» переконаний: якщо в Януковича буде політична воля виправити кричущий дисбаланс розміру пенсій, Конституційний суд не заважатиме.

Відеозапис програми дивіться ссылка скрыта

ссылка скрыта


20 червня 2011 о 09:20

Гриценко: Пенсійна реформа вдарить і по силовикам



Кращі бійці спецпідрозділів масово звільнятимуться в разі прийняття такої редакції пенсійного законопроекту, попереджає голова парламентського Комітету з питань нацбезпеки та оборони. Про це Анатолій Гриценко сказав в ефірі телеканалу «Рада».

Він пояснив, що раніше тим, хто найбільше ризикує своїм життям – бійцям підрозділів  спеціального призначення Управління державної охорони, СБУ, МВС та інших - йшла підвищена пенсія.

«Їм рахували рік за півтора, оскільки це ті люди, хто першими кидаються на ніж, кого піднімають по тривозі у будь-який момент, хто постійно отримує підвищене навантаження, втрачає здоров’я».

За словами Гриценка, він отримав від Управління держохорони офіційне звернення, де керівництво УДО прогнозує звільнення близько 70% кращих бійців.

Також голова Комітету заявив, що пенсійна реформа вдарить по армії.

«Раніше 5 років навчання у виші зараховувалися до пенсії, адже це фактично військова служба: наряди, караули, зброя тощо. Тепер будуть зараховувати лише 2,5 роки».

Відеозапис програми дивіться ссылка скрыта

ссылка скрыта


21 червня 2011 о 16:08

Наступним президентом Росії стане Путін, і він швидко консолідує Україну – Гриценко



«Ритуальні танці й інтриги навколо кандидата у президенти Росії скоро завершаться. У президенти піде і переможе Володимир Путін», - такий прогноз під час спілкування з журналістами у Вінниці зробив голова Комітету Верховної Ради України з питань національної безпеки і оборони Анатолій Гриценко.

Такий варіант розвитку подій народний депутат вважає найбільш імовірним. За його словами, Путін зможе правити 12 років, оскільки Конституція Російської Федерації передбачає  два шестирічних терміна для президента. Дмитро Медвєдєв, на думку голови Комітету ВР з питань нацбезпеки і оборони, без роботи також не залишиться.

«Він може очолити Конституційний Суд або зайняти іншу гідну посаду», - вважає народний депутат.

Гриценко характеризує Путіна як прагматичного лідера, непоступливого, часом жорсткого у веденні переговорів. Втім голова Комітету ВР з питань нацбезпеки і  оборони вважає, що «Путін швидше, ніж будь-який з президентів країни, консолідує наше суспільство і державу».

«Нехай під примусом ззовні, але ми нарешті усвідомимо, що треба проводити власну політику, спиратися на власні людські і природні ресурси. Досить вже набиватися комусь у брати чи сестри. Україна це держава, українці – народ, а не населення», - наголосив Гриценко.

ссылка скрыта


21 червня 2011 о 14:56